Dzisiaj, 28 czerwca 2024 roku, klienci Banku Millennium doświadczają poważnych problemów z dostępem do aplikacji mobilnej. Awaria, która rozpoczęła się około godziny 11:00, uniemożliwia zalogowanie się na konto, a tym samym korzystanie z usług bankowych.
Awaria aplikacji Banku Millennium
Klienci zgłaszają problemy z dostępem do konta, realizacją przelewów, sprawdzaniem stanu konta czy historią transakcji. Bank Millennium poinformował na X w komentarzu do wypowiedzi jednego z internautów o „chwilowych utrudnieniach”, jednak skala problemu wydaje się znacznie większa. Serwis Downdetector odnotował lawinowy wzrost zgłoszeń dotyczących awarii.
Aplikacja Millennium w niektórych przypadkach nie działa wcale, uniemożliwiając zalogowanie się, w innym wypadkach działa bardzo powoli.
- Pobierz: aplikacja banku Millennium (Android)
- Pobierz: aplikacja banku Millennium (iOS)
Wielu klientów wyraża swoje niezadowolenie w mediach społecznościowych, krytykując bank za brak szybkiej reakcji i informacji o przewidywanym czasie usunięcia awarii.
Na ten moment nie wiadomo, co spowodowało awarię ani kiedy aplikacja mobilna Banku Millennium wróci do pełnej sprawności. Będziemy na bieżąco informować o rozwoju sytuacji.
Źródło: mat. własny