Sukces Biedronki. Nie uwierzycie, ile osób zainstalowało ich aplikację

Mateusz PonikowskiSkomentuj
Sukces Biedronki. Nie uwierzycie, ile osób zainstalowało ich aplikację

Aplikacje zakupowe od lat goszczą na naszych smartfonach, a ich popularność tylko rośnie. Jedną z najpopularniejszych pozycji tego typu jest oczywiście apka sieci sklepów Biedronka, którą Polacy dosłownie uwielbiają.

Popularna sieć marketów pochwaliła się właśnie, ile osób zainstalowało aplikację Biedronka na swoich smartfonach, liczby są imponujące.

Kolejny rekord Biedronki

Polacy mają w portfelach już ponad 17 milionów kart Moja Biedronka, a na smartfonach ponad dziewięciu milionów osób działa aplikacja powiązana z kartą. Te liczby robią wrażenie.

Sieć chwali się, że w ostatnich 8 miesiącach liczba ofert promocyjnych sieci, oferowanych posiadaczom karty i użytkownikom aplikacji wzrosła o ponad 90 proc. Miało to dać oszczędności na zakupach w Biedronce na kwotę ponad 8 mld zł.

Biedronka - Shakeomat, gazetki
Aplikacja Biedronka – Shakeomat, gazetki / foto. Google Play

Jak często klienci Biedronki używają karty lojalnościowej? W lipcu 2022 roku zarejestrowano 85 mln transakcji z użyciem karty Moja Biedronka. W lipcu br. takich zakupów było już 101,5 mln, a w sierpniu br. już prawie 103 mln.

Jeronimo Martins Polska S.A. chwali się, że w 2023 roku nie było miesiąca w porównaniu z rokiem poprzednim, aby sieć Biedronka nie odnotowała wzrostów między 10 a 20 proc. w liczbie transakcji zawieranych przez klientów w oparciu o kartę lojalnościową.

Naszym celem jest satysfakcja klientów każdego dnia. Walczymy o nią bardzo konkretnie – oferując produkty w możliwie najniższych cenach. Cieszymy się, że ta strategia odpowiada polskim rodzinom, co widać po rosnącej liczbie klientów regularnie używających karty Moja Biedronka i aplikacji w smartfonach a także po wzrostach liczby transakcji w sklepach dokonywanych przy użyciu obydwu tych narzędzi.” – komentuje Marek Złakowski, dyrektor ds. rozwoju relacji z klientem i cyfryzacji w sieci Biedronka

Ogółem od stycznia 2022 r. klienci użyli karty Moja Biedronka ponad 1,8 mld razy. To prawdopodobnie najpopularniejszy program lojalnościowy w Polsce.

Shakeomat w aplikacji mobilnej Biedronki

Na początku 2023 roku Biedronka uruchomiła podwójny shakeomat, narzędzie w aplikacji mobilnej, dzięki któremu jej użytkownicy nie raz, jak wcześniej, ale dwa razy dziennie otrzymują spersonalizowane oferty na konkretne produkty w wyjątkowych cenach.

Spółka poinformowała ponadto, że karta Moja Biedronka cieszy się stale rosnącą popularnością wśród cudzoziemców. Korzysta z niej regularnie ponad 270 tys. Czechów, ponad 90 tys. Ukraińców, ponad 50 tys. Litwinów, ponad 49 tys. Niemców i ponad 47 tys. Słowaków.

Źródło: Biedronka

Udostępnij

Mateusz PonikowskiWspółzałożyciel serwisu instalki.pl od ponad 18 lat aktywny w branży mediów technologicznych.