Media zwracają uwagę, iż jest to dziwne, że Apple zdecydowało się autoryzować tego typu wpadkę – szczególnie, że ma ona miejsce w komercyjnej reklamie wyświetlanej w ogromnej ilości miejsc w całej sieci. Firma z Cupertino od kilku miesięcy wiedziała o problemie z animacjami w iMessage oraz o innych większych lub mniejszych błędach. Oczywiście programiści pracują nad ich rozwiązaniem, a iOS 12, który zostanie zapowiedziany w czerwcu ma położyć kres wszystkim frustrującym niedogodnościom, z jakimi borykają się użytkownicy.
Raporty napływające do sieci sugerują, iż iOS 12 nie zaskoczy wielkimi zmianami w interfejsie. Apple chce skupić się na poprawkach „pod maską” systemu tak, aby iPhone’y i iPady działały stabilnej i przede wszystkim szybciej.
Wypuszczenie na rynek reklamy, która pokazuje jeden z błędów w oprogramowaniu jest co najmniej niepoważne. Owszem nie jest to wielki problem, jednak w siedzibie producenta ktoś powinien zwrócić uwagę na materiały przeznaczone do publikacji.
Apple, wstydź się.
Źródło: The Verge