Chrome: konkurs filmowy

mareklSkomentuj
Chrome: konkurs filmowy

Przeglądarka posiada obecnie 2,98% udziałów w światowym rynku (wg. StatCounter) i zostaje daleko za konkurencją. Na polskim rynku sytuacja nie wygląda lepiej, z Chrome korzysta 1,7% internautów (dane z 2 VI 2009 – 8 VI 2009 – ranking.pl).

Pomysłem Google na zmianę sytuacji jest konkurs na film stworzony przez użytkowników. Uczestnicy powinni przesyłać nagrania pokazujące proces tworzenia logo przeglądarki. Film o długości od 15 do 60 sekund powinien być przesłany do 22 lipca 2009 r. Na stronach Google zobaczyć można przykładowe kreacje oraz filmy przesłane przez uczestników konkursu. Gigant z Mountain View już wcześniej promował swój produkt przy pomocy filmów wideo – na YouTube trafiło 11 krótkich filmików promujących przeglądarkę.

Poniżej filmik promujący akcję:

Więcej informacji o przedsięwzięciu znaleźć można na stronach Google.

Źródło: Google

Udostępnij

marekl