Civilization Online: ujawniono pierwsze szczegóły

LBSkomentuj
Civilization Online: ujawniono pierwsze szczegóły
W przeciwieństwie do poprzednich odsłon, gracze nie będą kierować całą cywilizacją w drodze do podboju kosmosu. Tym razem otrzymamy jedną z czterech frakcji do wyboru, której celem będzie rozpoczęcie ekspansji na wybranym obszarze początkowym. Dopiero wraz z postępem gry (toczonej w czasie rzeczywistym), będzie można rozszerzać terytorium, z jednej strony rywalizując z innymi graczami, zaś z drugiej robiąc wszystko, aby wylecieć w kosmos. Oba te czynniki będą od siebie niezależne, a więc gracze sami zadecydują o metodzie zwycięstwa.


Wiadomo również, że gracz będzie mógł wybrać spośród kilku klas postaci, mających określone zdolności (prowadzenie wojen, budowanie miast czy rozwój technologii). Nowe mapy będą pojawiały się co tydzień, a dodatkowo mają być generowane losowo, dzięki wsparciu silnika CryEngine 3. W drodze do zwycięstwa, poszczególne cywilizacje przejdą przez sześć epok historycznych. Ponadto twórcy zapowiedzieli oprócz klasycznych pojedynków dwóch rywalizujących frakcji, również batalię czterech drużyn jednocześnie, a nawet epickich pojedynków setek graczy na jednej planecie. Data premiery nie została jeszcze ustalona.

Źródło: Ubergizmo

Udostępnij

LB