{reklama-artykul}
Dysk Google to jeden z wielu dysków sieciowych dostępnych na rynku. Amerykańska firma oferuje aż 15 GB przestrzeni do wykorzystania za darmo, a za dodatkowe miejsce należy uiścić opłatę, zależną od wybranego planu.Automatyczna synchronizacja folderów z Dyskiem Google
Nowa funkcja ma to jednak zmienić. Google wprowadzi automatyczne wykonywanie kopii zapasowych wybranych folderów. W ten sposób będzie np. można wykonać kopię zdjęć, dokumentów czy chociażby pulpitu bez ingerencji użytkownika.
Dysk Google to jeden z wielu dysków sieciowych dostępnych na rynku. Amerykańska firma oferuje aż 15 GB przestrzeni do wykorzystania za darmo, a za dodatkowe miejsce należy uiścić opłatę, zależną od wybranego planu.
Google Drive służy przede wszystkim do szybkiego przenoszenia plików pomiędzy urządzeniami. To także świetne miejsce na przechowywanie zdjęć, by mieć do nich dostęp z każdego miejsca o dowolnym czasie.
Co jednak z typowymi użytkownikami PC, którzy regularnie chcą wykonywać kopię zapasową swoich plików? Dotychczas było to utrudnione i sprowadzało się do ręcznego przenoszenia danych.
Nowa funkcja ma to jednak zmienić. Google wprowadzi automatyczne wykonywanie kopii zapasowych wybranych folderów. W ten sposób będzie np. można wykonać kopię zdjęć, dokumentów czy chociażby pulpitu bez ingerencji użytkownika.
Nowe rozwiązanie pojawi się w dedykowanej, desktopowej aplikacji Google Drive na Windowsa i Maca dokładnie 28 czerwca.
Źródło: Google