Facebook integruje Instagrama z Messengerem. Nadchodzi rewolucja

Piotr MalinowskiSkomentuj
Facebook integruje Instagrama z Messengerem. Nadchodzi rewolucja
{reklama-artykul}
O integracji platform należących do Facebooka da się usłyszeć od ponad roku. Wtedy też Mark Zuckerberg stwierdził, że będą podejmowane pierwsze kroki do połączenia użytkowników Facebooka, Instagrama, WhatsAppa oraz Messengera. Od tamtego czasu faktycznie zaimplementowano kilka funkcji, które potwierdzają słowa twórcy najpopularniejszego portalu społecznościowego.

Instagram połączony z Messengerem

Część konsumentów w Stanach Zjednoczonych po wejściu na Instagrama została powitana pełnoekranowym powiadomieniem o „nowym sposobie komunikacji” na platformie. Mowa o niczym innym, jak o integracji Instagrama z Messengerem. Czym będzie się ona objawiać?

Zamiast ikonki DM, w prawym górnym rogu interfejsu pojawi się znana grafika aplikacji Messenger. Po kliknięciu w nią… otworzy się tytułowy komunikator. Za jego pomocą będzie można oczywiście zmieniać kolory czatów, reagować emotikonami na wiadomości oraz pisać ze znajomymi używającymi wyłącznie Facebooka.

instagram messenger 1Źródło: The Verge

Ta ostatnia funkcja nie jest jeszcze aktywna u wczesnych testerów. Nie da się ukryć, że w przeciągu najbliższych miesięcy nowość trafi do wszystkich użytkowników. Nic nie wskazuje bowiem na to, by Facebook zrezygnował z planów integracji swoich platform. Niektórym ten cel giganta może wydawać się bezsensowny, lecz żyjemy w czasach, gdy użytkownikom zależy na prostocie i wygodzie.

Zobacz również: Niedługo Stories z Facebooka będziesz mógł wrzucić bezpośrednio na Instagram

Konieczność posiadania trzech osobnych aplikacji do komunikacji ze wszystkimi znajomymi raczej do prostych i wygodnych nie należy. Decyzja Facebooka jest wiec dosyć zrozumiała. Teoria pozostanie jednak teorią – dopiero w praktyce przekonamy się o sensie i skuteczności całego przedsięwzięcia.

Źródło i foto: The Verge

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.