Cloud Connect for Office uwzględnia również historię zmian i edycji w trybie offline, co pozwala synchronizować dokumenty w późniejszym terminie, jeśli użytkownik pracuje offline. Google ogłosił także 90-dniowy program Appsperience, który pozwoli firmom przetestować wszystkie Aplikacje Google za niewielką opłatą. Trzymiesięczny test będzie kosztować 7.000 dolarów dla firm, które zatrudniają od 50 do 500 osób lub 15.000 dolarów dla firm zatrudniających ponad 500 osób.
Appsperience pozwala na dostęp do Google Apps, witryn Google i Google Cloud Connect wraz z nową analityką współpracy, do której dostęp można osiągnąć bezpośrednio z panelu sterowania Aplikacji Google. Cena za dostęp do aplikacji Google, które kosztują obecnie 50 dolarów za pracownika rocznie, nie jest wygórowana. Google Cloud Connect można zainstalować na większości wersji pakietu Office: 2003, 2007 i 2010, (nie w Office 2010 Starter Edition).
Źródło: Neowin