iec miesiąca program ma być zupełnie otwarty, a Joost możliwy do pobrania przez każdego odwiedzającego serwis firmy. Firma rozbudowała też bibliotekę treści reklamowych, które, jak zapowiedziano w minionym tygodniu, pochodzą od ponad 30 partnerów w tym takich firm jak Coca-Cola, Intel, Hewlett Packard, Microsoft, Visa czy Nike. Mimo zmian, usługa nadal znajduje się w fazie beta.
Firma Joost ogłosiła też niedawno porozumienie z kolejnymi dostawcami treści, w tym z Turner Broadcasting System (co pozwoli na oglądanie programów m.in. z CNN), National Hockey League (po początkowym prezentowaniu starszych materiałów będzie można zobaczyć m.in. materiały z meczów o Puchar Stanley’a), Sports Illustrated, Hasbro (w tym serie Transformers i G.I. Joe) czy Sony Pictures Entertainment (seriale jak Starsky & Hutch oraz Charlie’s Angels).
Zależnie od kraju, dostępność do oferty programowej Joost ma być różna. W sumie usługa obejmuje obecnie ponad 150 programów. Stronę Joost można znaleźć tutaj. By z niej skorzystać konieczne jest posiadanie szybkiego stałego łącza z siecią i najlepiej planu taryfowego bez limitów pobieranych danych.
Źródło: Piotr Bulski, PCLab.pl