KOLEO z obsługą kolejnych biletów PKP Intercity. Na to czekaliście

Piotr MalinowskiSkomentuj
KOLEO z obsługą kolejnych biletów PKP Intercity. Na to czekaliście

Wygląda na to, że aplikacja mobilna KOLEO zyskała długo wyczekiwaną nowość.. Mowa oczywiście o kolejnym etapie współpracy z PKP Intercity w postaci opcji kupienia biletów na krajowe kuszetki i sypialne wagony. To pierwsza zewnętrzna platforma, która otrzymała takie rozwiązanie – mamy więc do czynienia z bardzo istotną aktualizacją. Teraz nie trzeba dokonywać już roszad pomiędzy poszczególnymi usługami, co bez wątpienia przypadnie do gustu wielu konsumentów. Pozostaje teraz tylko obserwować wzrost zainteresowania tego typu przewozami w obrębie granic naszego państwa.

KOLEO jeszcze bardziej funkcjonalną platformą

Podróże kolejowe po Polsce stają się coraz przyjemniejsze, także dzięki cyfryzacji poszczególnych procesów. Nie brakuje programów ułatwiających kupowanie biletów, zarządzanie nimi czy sprawdzanie rozkładów bądź ewentualnych opóźnień. Obywatele korzystają nie tylko z oficjalnej usługi PKP Intercity, ale też z zewnętrznych rozwiązań istniejących na rynku od wielu lat. Te regularnie współpracują ze sobą, by zapewnić użytkownikom jak najlepsze doznania. Właśnie jesteśmy świadkami kolejnego wydarzenia ułatwiającego życie zwolenników pociągowych wojaży.

Współpraca pomiędzy KOLEO a PKP Intercity rozpoczęła się niemalże dwa lata temu. Możliwość kupowania biletów państwowego przewoźnika została zaimplementowana w listopadzie 2022 roku. Od tamtego czasu pasażerowie dokonano niemalże 12 milionów transakcji – robi ogromne wrażenie, prawda? Zdecydowano się także na wprowadzenie graficznej rezerwacji miejsc, teraz natomiast doczekaliśmy się debiutu następnej aktualizacji. Pokochają ją przede wszystkim osoby preferujące dłuższe podróże.

Mowa bowiem o wdrożeniu opcji zarezerwowania biletów we wszystkich wagonach sypialnych i kuszetkach PKP Intercity. Nowość obejmie również politykę 30-dniowej przedsprzedaży oraz specjalnych ofert (Bilet Seniora, Taniej z Bliskimi czy Duża Rodzina). Użytkownicy mobilnej aplikacji KOLEO zyskali tym samym argument, by nie rezygnować z usługi. Warto też wspomnieć, iż właściciel platformy jest pierwszym zewnętrznym agentem otrzymującym opisywany przywilej ze strony państwowej spółki.

Nadchodzą kolejne funkcje

To zresztą nic dziwnego, bowiem KOLEO od dawna przoduje w rankingach jeśli chodzi o poziom sprzedaży biletów kolejowych w naszym kraju. Zapewne wkrótce możliwość rezerwacji biletów w wagonach sypialnych i kuszetkach trafi w ręce innych operatorów – obecnie jednak nie znamy jakichkolwiek szczegółów. Głównym celem PKP Intercity jest zbudowanie najlepszego doświadczenia podróżowania dla milionów pasażerów.

Osoby zarządzające usługą KOLEO zapowiadają przy okazji, że już po wakacjach odbędzie się prezentacja kolejnych długo oczekiwanych nowości dla podróżujących Polaków. Tutaj także próżno szukać detali, więc należy uzbroić się w odpowiednią dawkę cierpliwości. Kolejowa przyszłość nie wygląda więc najgorzej, przynajmniej w teorii.

Za pośrednictwem sekcji komentarzy koniecznie dajcie znać czy korzystacie z KOLEO. Może preferujecie inne mobilne aplikacje?

Źródło: Rynek Kolejowy / Zdjęcie otwierające: PKP Intercity

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.