zarządzanie uprawnieniami pracowników, współdzielona historia rozmów i statystyki aktywności. Dzięki temu oprogramowanie umożliwia nie tylko sprawną komunikację pomiędzy pracownikami, ale także gromadzenie wiedzy zarówno w małych i średnich, jak i dużych przedsiębiorstwach.
GG Pro odróżnia od bezpłatnych rozwiązań możliwość zaawansowanego zarządzania pracownikami korzystającymi z komunikatora. Począwszy od fazy tworzenia kont, przez nadawanie pracownikom uprawnień i przydzielanie ich do grup roboczych i departamentów, aż po monitoring ich aktywności i statystyki rozmów. W pracy mają pomóc takie funkcje jak współdzielona lista kontaktów i historia rozmów. Komunikator biznesowy umożliwia ustanowienie polityki wykorzystania komunikatorów. Administrator systemu decyduje wtedy m.in. czy pracownicy mogą korzystać z dodatkowych protokołów komunikacyjnych, korzystać z prywatnego komunikatora, lub np. prowadzić prywatne rozmowy.
Komunikator jest dostępny w 2 wersjach:
* Wersja Small Business jest podstawową wersją GG Pro oferowaną w elastycznym modelu SaaS (Software as a Service). Polega on na okresowej dzierżawie oprogramowania i jego hostingu na serwerach producenta. Model ten stworzony jest z myślą o małych i średnich firmach, które nie chcą angażować własnych zasobów w proces instalacji i utrzymywania komunikatora.
* Wersja Enterprise została opracowana z myślą o wdrożeniach w większych przedsiębiorstwach oraz korporacjach. Oferta obejmuje zakup aplikacji dla użytkowników oraz bezterminowej licencji na serwer GG Pro, który instalowany jest na sprzęcie Klienta wewnątrz firmy.
W obu wersjach komunikacja w GG Pro odbywa się z wykorzystaniem połączeń zabezpieczonych przy użyciu szyfrowania SSL. Więcej informacji o różnicach między obiema wersjami można znaleźć na stronie http://www.ggpro.pl.
Źródło: LIVECHAT Software