MediaMarkt Polska z własną aplikacją. Sklep chce zyskać klientów

Piotr MalinowskiSkomentuj
MediaMarkt Polska z własną aplikacją. Sklep chce zyskać klientów

MediaMarkt podjęło decyzję o wprowadzeniu swojej aplikacji mobilnej na polski rynek. Tym samym klienci zyskali łatwiejszy i przystępniejszy dostęp do całej oferty sklepu. Przygotowano także specjalne rabaty mające na celu skusić konsumentów do pobrania usługi i zrobienia przy jej użyciu zakupów. Trzeba przyznać, że popularny elektromarket dosyć późno podjął decyzję o wypuszczeniu takiego produktu. Planujecie go przetestować?

MediaMarkt Polska otrzymał oficjalną aplikację

Nie wiem jak Wy, ale osobiście czuję przesyt aplikacjami jakichkolwiek sklepów. Zostawiłem sobie na smartfonie zaledwie kilka i żyje mi się z tym znacznie lepiej. Nie widzę bowiem sensu w posiadaniu usługi, którą wykorzystuję zaledwie raz w miesiącu lub nawet rzadziej. Jeśli jednak bardzo często dokonujecie zakupów w MediaMarkt, to mamy dla Was bardzo dobrą wiadomość. Polski oddział firmy zdecydował się na wypuszczenie własnej apki. Co ona oferuje?

MediaMarkt Polska to aplikacja, która powinna pojawić się wiele lat temu. Nie warto jednak znęcać się nad siecią sklepów – przejdźmy do bardziej interesujących szczegółów. Usługę można pobrać zarówno z App Store, jak i ze Sklepu Play. Na szczęście nie mamy tu do czynienia z faworyzowaniem żadnego z dostępnych systemów, co należy uznać za duży plus.

MediaMarkt Polska (Android) – pobierz aplikację z naszej bazy danych

Rozpoczęcie korzystania z aplikacji jest niezwykle proste. Wystarczy ją pobrać i uruchomić – potem pozostaje przejście przez proces rejestracji/logowania oraz dodania wirtualnej karty MyMediaMarkt. To koniec robienia zakupów z plastikową kartą, nareszcie! Teraz wystarczy zeskanować kod QR przy kasie, punkty lojalnościowe nabiją się automatycznie.

Jeśli skusicie się na pobranie programu, to MediaMarkt ma dla Was miłą niespodziankę. Mowa tu o 10% rabatu na pierwsze zakupy w aplikacji. Promocja obowiązuje wyłącznie w dniach 19-26 lutego, warto mieć to na uwadze. Jedynym haczykiem jest konieczność kupienia dwóch lub trzech różnych produktów, co zapewne zniechęci część klientów. Sklepy jednak już zdążyły nas przyzwyczaić do niekoniecznie czytelnych i przyjaznych ofert (Biedronko, patrzę na Ciebie!).

Źródło: MediaMarkt

Aplikacja posiada kilka ciekawych funkcji

Jeśli zaś chodzi o funkcje aplikacji, to przydatnym rozwiązaniem jest opcja skanowania etykiety cenowej z półki, by otrzymać wszystkie informacje na temat znajdującego się przed nami produktu. Nie ma wtedy mowy o nieprawidłowym odczytaniu ceny czy innych istotnych informacji. Bez problemu też będziemy mogli śledzić zbieranie punktów i korzystać ze wszystkich dostępnych kuponów.

Konsumenci ucieszą się także z łatwiejszej obsługi zamówień z odbiorem w sklepie. Teraz wystarczy pokazać sprzedawcy kod odbioru zamówienia dostępny w aplikacji i cieszyć się z nowego zakupu. Oprócz tego aplikacja oferuje też opcję przejrzenia historii zakupów. Znajdziemy tam wszystkie paragony oraz szczegóły odnośnie do każdej sfinalizowanej transakcji.

Sklep obiecuje również obecność specjalnych promocji niedostępnych poza aplikacją. To częsta praktyka, która raczej nikogo nie zdziwi. Jeśli zaś chodzi o oceny samego programu, to na razie użytkownicy nie mają większych zastrzeżeń.

Czas pokaże czy ruch wykonany przez MediaMarkt się opłaci.

Źródło: MediaMarkt / Zdjęcie otwierające: MediaMarkt

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.