ją wdrożenia w poszczególnych firmach, dopasowując system do specyficznych potrzeb klientów.
Zaawansowane funkcje analityczne oraz możliwość definiowania przepływów prac podnosi produktywność podejmowanych działań. W nowej wersji systemu wprowadzono wiele nowych funkcjonalności: wielowalutowość, wielojęzyczność oraz wielofirmowość. Zupełną nowością jest również łatwy w obsłudze i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika.
Nowa (4.0) wersja systemu Microsoft Dynamics CRM została udostępniona klientom w języku angielskim na początku roku. Premiera biznesowa polskiej wersji odbyła się wczoraj podczas spotkania dla klientów w hotelu Novotel Centrum w Warszawie. W trakcie premierowego spotkania zalety użytkowania systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0 zaprezentowali także klienci Microsoft, m.in. firmy: Infor.pl S.A., Teleinvention Sp. z o.o., Vistula & Wólczanka S.A.
Jedną z istotnych cech nowej wersji systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0 jest łatwy w obsłudze interfejs użytkownika. Dzięki niemu, każdy pracownik/użytkownik korzystający z pakietu Microsoft Office, a w szczególności z poczty elektronicznej Microsoft Outlook, jest w stanie bardzo szybko zacząć pracę w systemie CRM. Więcej informacji w komunikacje prasowym: Polska premiera systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0.
Źródło: Microsoft