omina, że pierwszym uczestnikiem programu jest brytyjska grupa Maximo Park. Firma udostępnia jej pierwszy singiel za darmo w usłudze muzycznej Zune Marketplace, teledysk jest dostępny w usłudze Xbox Live Marketplace i jako przekaz strumieniowy na stronach MSN. Inne z oferowanych przez Microsoft promujących dodatków to m.in. specjalna strona internetowa, możliwość odsłuchiwania najnowszych nagrań, ale i materiały przygotowane przez artystów, listy nagrań, czy produkcje typu "behind-the-album" z dodatkowymi komentarzami muzyków na temat ich pracy i jej owoców.
By zwiększyć atrakcyjność tak oferowanych materiałów, Microsoft żądać ma na nie wyłączności.
Program Ignition to kumulacja różnego typu działań z obszaru muzyki, podjętych przez Microsoft w ostatnim okresie, a związanych m.in. z wprowadzeniem odtwarzacza multimedialnego Microsoftu Zune. Jednak Ignition nie ma zadania zastąpienia dotychczasowych programów. Inicjatywa ma za zadanie stać się flagową ofertą, zapewniając możliwość dotarcia do 30 mln stałych użytkowników usług MSN, Xbox oraz Zune.
Źródło: PCLab.pl