Microsoft trzecią najcenniejszą marką świata, Google w pogoni

RafkoSkomentuj
Microsoft trzecią najcenniejszą marką świata, Google w pogoni
Na liście Interbrand miejsce pierwsze zajmuje Cola Cola, na kolejnym jest IBM. Istotny konkurent korporacji Microsoft, Google zajmuje pozycję numer cztery, podczas gdy producent procesorów Intel znajduje się na siódmym miejscu. Z branży warto wymienić jeszcze Apple (miejsce 8.) oraz HP, które zamyka pierwszą dziesiątkę.

Wyniki na liście pokazują, że wartość Google wzrosła o 27 procent w stosunku do poprzedniego roku. Jeśli tempo zostanie utrzymane, korporacja z Mountain View może już w przyszłym roku pokonać Microsoft. Co warte uwagi, marka Apple, która jest na ósmym miejscu zyskała na wartości w zeszłym roku o 58 procent w stosunku do roku poprzedniego.

Coroczna lista Interbrand powstaje w oparciu o szereg czynników, w tym wyników finansowych spółki, roli marki w procesie podejmowania decyzji o zakupie oraz ogólnej siły danej marki.

Źródło: Neowin

Udostępnij

Rafko