Do sieci zaczęło napływać mnóstwo zgłoszeń od osób, które wykorzystują w swoich komputerach dyski SSD od Intela: konkretniej mowa tutaj o modelach takich, jak SSD 600p oraz SSD Pro 6000p. Problem po zaktualizowaniu Windowsa objawia się nie tylko zawieszeniem komputera, ale również brakiem rozruchu systemu po ponownym uruchomieniu sprzętu – zamiast tego, komputer automatycznie przechodzi do ekranu UEFI.
Amerykanie wiedzą już o problemie i pracują razem z Intelem nad jego rozwiązaniem – nie wiadomo natomiast kiedy możemy spodziewać się odpowiednich poprawek oraz jak długo potrwa opisana wyżej sytuacja. Co zrobić jeśli macie jeden z tych dwóch dysków od Intela i zaktualizowaliście system?
Obowiązkowe będzie przywrócenie Windows 10 do wersji oznaczonej jako 1709. Dystrybucja, która sprawia najwięcej problemów jest oznaczona numerem 1803. Poprawki na pewno nadejdą.
Pytanie tylko… kiedy?
Źródło: AnandTech