Mnóstwo nowości zbliża się do Instagrama. Oto niektóre z nich

Aleksander PiskorzSkomentuj
Mnóstwo nowości zbliża się do Instagrama. Oto niektóre z nich
{reklama-artykul}
Nadchodzą spore zmiany w programach zarządzanych przez Facebooka. Komunikator Messenger doczeka się odświeżenia oraz zupełnie nowego motywu i mamy dla Was też wieści dotyczące Instagrama. Najpopularniejsza aplikacja do dzielenia się zdjęciami z całym światem otrzyma kilka przydatnych funkcji. Czego możemy się spodziewać?

instagramzmiany2

Najważniejszą zmianą jest na pewno wsparcie dla Spotify w Instagram Stories. Od teraz będziecie mogli udostępniać kawałki bezpośrednio do swojej relacji, bez konieczności robienia zrzutów ekranu. Po kilku tygodniach do Spotify ma dołączyć GoPro – zgrywanie wideo czy zdjęć i udostępnianie ich na Instagramie będzie jeszcze prostsze.

instagramzmiany3

Serwis Marka Zuckerberga stanie się jeszcze bardziej rozbudowany. Do Instagrama trafią wideorozmowy, z których będzie mógł skorzystać każdy użytkownik. Funkcja będzie dostępna podczas rozmów „jeden na jeden” i zadziała także w przypadku małych konwersacji grupowych. I to jeszcze nie koniec zmian!

instagramzmiany4

Instagram doczeka się też przeprojektowanej karty pozwalającej na odkrywanie treści. Znajdziecie tam teraz specjalne kafelki, które zostaną pogrupowane tematycznie według materiałów multimedialnych. Ostatnią ze zmian w Instagramie jest wprowadzenie uczenia maszynowego oraz kolejnych algorytmów, które automatycznie będą blokować obraźliwe komentarze. Serwis Zuckerberga będzie również lepiej zarządzał spamem.

Aktualizacja zostanie dostarczona do użytkowników korzystających z Androida oraz iOS na przestrzeni najbliższych tygodni. Twórcy nie podali dokładnej daty, w której moglibyśmy się jej spodziewać.

Źródło: Instagram

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.