ch użytkowników korzystających z Windows XP, Mojave zostało przyjęte pozytywnie. Nikt z nich nie wiedział, że pod nazwą Mojave kryje się po prostu Vista. Dopiero po zakończeniu badań Microsoft informował o zmianie nazwy.
Korporacja prawdopodobnie wykorzysta część nagranych materiałów w zbliżającej się kampanii reklamowej. Microsoft zdając sobie sprawę z coraz to większej konkurencji ze strony Apple i Google, chce przekonać użytkowników do Visty oraz wzmocnić pozycję platformy Windows.
Gigant z Redmond planuje przeznaczyć na kampanię reklamową setki milionów dolarów. Ma ona być skierowana głównie do użytkownika indywidualnego. Dodatkowo Microsoft chce zapewnić bezpłatną pomoc techniczną dla małych przedsiębiorstw, korzystających z nowego systemu.
Korporacja jest przekonana o niezasłużonej złej sławie Visty, wynikającej z wczesnych problemów technicznych oraz kampanii reklamowej Apple, skierowanej w ten system.
Microsoft nie odpowiedział jeszcze na ataki Apple, ale zamierza to zrobić; poczuł, że została `przekroczona cienka linia`.
Źródło: ITbiznes.pl