MS musi postawić na marketing

mareklSkomentuj
MS musi postawić na marketing

, ale nie w Viście upatruje się zwiększenia sprzedaży.

Motorem rozwoju mają być rynki rozwijające się. Według szacunków, w ciągu najbliższych dwóch lat wchłoną one 128 mln komputerów: 77 mln stacjonarnych, oraz 51 mln notebooków. Będzie to około 25% całej światowej sprzedaży.

Najszybciej rozwijać będzie się rynek komputerów mobilnych, który ma być w tym roku o 27,1% większy niż w roku ubiegłym. Producenci mogą liczyć na sprzedaż łącznie 103,2 mln notebooków. Komputery stacjonarne rosną wolniej – według prognoz, w tym roku sprzeda się ich na świecie 153,9 mln, co oznacza wzrost w stosunku do 2006 o 2,4%.

Źródło: Michał Tomaszkiewicz ITbiznes.pl

Udostępnij

marekl