Okazuje się, że to wszystko prawda. Apple przyznało się do tego, iż wybrane modele iPhone’ów po wspomnianej aktualizacji mogą mieć problem z działającym mikrofonem. Serwis 9to5Mac raportuje, iż firma z Cupertino wymieni wadliwe modele na nowe – nawet jeśli użytkownicy nie posiadają już na nie gwarancji. Na ten moment ciężko stwierdzić, jak ta sytuacja będzie wyglądała w Polsce. Póki co trzeba będzie poczekać na to, jak zachowają się autoryzowane serwisy amerykańskiego producenta.
Jak sprawdzić czy Wasz iPhone został dotknięty tym problemem? Po pierwsze, nie będziecie w stanie się połączyć ze znajomymi i rodziną oraz rozmawiać z nimi głosowo. Inne objawy, to między innymi brak możliwości odtworzenia dźwięku w nagranych wcześniej notatkach głosowych lub podczas otwierania niektórych multimediów.
Na szczęście problemy po aktualizacji nie zagrażają większości modeli 7 oraz 7 Plus. Jeśli jednak posiadacie takiego iPhone’a, to warto go sprawdzić w kontekście wspomnianej usterki.
Źródło: 9to5Mac