Smart TV na różnych systemach czasowo straciły dostęp do YouTube, to awaria po stronie Google
Po włączeniu się aplikacji na smart TV, wcale nie było widać paska bocznego menu, co uniemożliwiało przelogowania, wejście w historię, YouTube Music, wideo z subskrypcji czy zmianę opcji i tak dalej. Nawet jeśli wybrało się treść z głównego ekranu, to po jakimś czasie pojawiał się komunikat o braku połączenia z internetem, choć w innych programach i samym systemie, wszystko pobierało się z sieci w porządku. Także nie można było przesyłać treści YouTube na smart TV z telefonu lub tabletu. Zapewne część z was pomyślała o wyczyszczeniu pamięci aplikacji YouTube dla smart TV lub jej całkowitym odinstalowaniu i ponownej instalacji. Jednak nic z tego nie pomagało.
All fixed – you should now be able to log in, switch between accounts, and use the account menu & navigation bar across all services (YouTube, YouTube TV, YouTube Music, YouTube Studio) and devices.
Thank you so much for your patience https://t.co/ytjSVnytlP
— TeamYouTube (@TeamYouTube) April 12, 2022
Samo Google przyznało się do awarii aplikacji i prac nad rozwiązaniem problemu. Jak ustalił serwis 9to5google, niedogodności dotyczyły nie tylko telewizorów i przystawek na systemie Android TV i Google TV, ale nawet innych smart urządzeń (m.in. Samsunga, Roku czy nawet Nintendo Switch). Na szczęście wszystko wróciło już do normy, o czym poinformowało samo Google około godziny 02:00 w nocy. Tak czy inaczej, faktycznie mieliśmy do czynienia z nietypową awarią, której chyba do tej pory jeszcze nie obserwowaliśmy.
Źródło: własne / 9to5google / Foto tytułowe: Pixabay – własne