Nowe funkcje narzędzia Delve dla Office 365 już dostępne (wideo)

LBSkomentuj
Nowe funkcje narzędzia Delve dla Office 365 już dostępne (wideo)

Główną zmianą jest dodanie zakładki Boards do narzędzia Office Delve, służącego do zarządzania wiadomościami e-mail, notatkami, książką adresową czy wydarzeniami w serwisach społecznościowych. Delve wykorzystując innowacyjny mechanizm sztucznej inteligencji bazujący na Cortanie, zapamiętuje i uczy się codziennych czynności i nawyków użytkownika, organizując jego wydarzenia. W kolejnych miesiącach Delve będzie aktualizowany o kolejne funkcje, zaś docelowo współpracować będzie ze wszystkimi programami wchodzącymi w skład pakietu Office. Poniżej prezentujemy materiał wideo promujący nowe możliwości.


Microsoft regularnie poprawia również stabilność serwerów, otwierając nowe, lokalne centra danych – m.in. w takich krajach jak Indie, Australia czy Japonia. Duży nacisk położony jest ponadto na bezpieczeństwo przechowywanych materiałów w chmurze oraz szybkość pobierania oraz wysyłania plików. Co sądzicie o nowych zmianach?

Źródło: Office Blog

Udostępnij

LB