Oracle wydaje Open Office 3.3 oraz zapowiada Cloud Office

RafkoSkomentuj
Oracle wydaje Open Office 3.3 oraz zapowiada Cloud Office
Oracle określa najnowsze wydania swojego pakietu biurowego jako kompletne. Open Office obsługuje własny format oryginalny, (Open Document Format – .ODF), a także formaty dokumentów Windows Office. Z kolei Cloud Office pozwala na uzyskanie dostępu do dokumentów, arkuszy kalkulacyjnych i prezentacji za pośrednictwem internetu. Funkcje nowej wersji Open Office pozwalają na włączenie pakietu biurowego do współpracy z programami do zarządzania i kooperacji pracowników: E-Business Suite, Oracle Business Intelligence oraz Microsoft Sharepoint.

Oracle Open Office jest dostępny w dwóch wersjach – Standard oraz Enterprise. Kosztują one odpowiednio: 49,95 dolarów i 90 dolarów. Wersja Enterprise jest zarezerwowana dla średnich i dużych przedsiębiorstw, na podstawie umowy licencyjnej (minimum 100 licencji).

Źródło: H-Online, Oracle

Udostępnij

Rafko