nym języku. RPD analizuje w czasie rzeczywistym ogromne ilości danych pochodzących z internetu, identyfikuje niepożądaną korespondencję i chroni przed zagrożeniami, które kryją się w spamie. Na mocy podpisanej z Commtouch umowy licencyjnej rozwiązanie Panda TrustLayer Mail zostanie teraz uzupełnione o ten nowy mechanizm antyspamowy. "Wybraliśmy rozwiązanie antyspamowe firmy Commtouch, by oferowana przez nas usługa gwarantowała skuteczność wykrywania spamu na dotychczasowym poziomie, czyli powyżej 98%" – twierdzi Jose Antonio López, dyrektor ds. rozwiązań korporacyjnych w Panda Security. Według raportu firmy Gartner z 2006 roku Panda Security zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem udziału w rynku oprogramowania antywirusowego.
Z rozwiązania TrustLayer Mail korzystają operatorzy internetu, firmy typu ASP oraz operatorzy telekomunikacyjni. TrustLayer Mail udostępnia usługi zarządzane 24×7, które gwarantują bezpieczeństwo poczty elektronicznej, ochronę antywirusową i antyspamową oraz filtrowanie zawartości. Jakość usługi TrustLayer Mail zapewnia umowa SLA (Service Level Agreement) – klienci mogą mieć stuprocentową pewność, że ich poczta elektroniczna jest pozbawiona wszelkiego rodzaju złośliwych kodów. "Klienci Panda Security wymagają stałej, wysokiej wydajności usług TrustLayer Mail. Mechanizm antyspamowy opracowany przez Commtouch pomoże spełnić ich oczekiwania, a umowa z Panda Security to pierwszy krok ku długoterminowej współpracy" – zapewnia Ronni Zehavi, wiceprezes Commtouch ds. rozwoju firmy w środowisku międzynarodowym.
Usługa Panda TrustLayer Mail będzie dostępna w Polsce od 1 stycznia 2008 roku.
Źródło: Informacja prasowa