W Europie najlepsi okazali się studenci z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Kolejny zespół z UAM zajął natomiast miejsce w TOP 5. Do półfinałowego TOP 15 zakwalifikowała się jeszcze jedna drużyna z UAM oraz trzy zespoły ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Zwycięski zespół będzie miał okazję zaprezentowania swoich umiejętności na GOMC Europe AdWords Business Winner Summit, który odbędzie się w europejskiej centrali Google w Dublinie.
Warto dodać, że to nie pierwszy sukces polskiej ekipy. Studenci z UAM-u po raz dziewiąty z rzędu weszli do europejskich TOP5 lub półfinałów. Podopieczni SGH dwa razy zostawali globalnymi zwycięzcami i trzy razy zajmowali pierwsze miejsce w Europie.
Google Online Marketing to konkurs, w którym studenci prezentują swoje umiejętności związane z marketingiem internetowym. W ubiegłych latach uczestnicy byli oceniani głównie za efektywne zastosowanie reklam tekstowych. W tym roku poprzeczka została podniesiona znacznie wyżej. Sprawdzano także przygotowanie i optymalizację reklam responsywnych, rozszerzonych tekstowych, graficznych, wideo, produktów, lightbox, Gmail i aplikacji mobilnych.
Źródło: Google / Foto: UAM