Snapchat testuje reklamy, których nie będzie można wyłączyć

Aleksander PiskorzSkomentuj
Snapchat testuje reklamy, których nie będzie można wyłączyć
Snapchat robi wszystko, aby utrzymać się na rynku, przyciągać nowych użytkowników oraz jednocześnie zarabiać pieniądze. Na przestrzeni ostatnich miesięcy twórcy aplikacji wprowadzili kilka nowości, które niestety (lub stety) przeszły bez echa. Tym razem Snapchat może się doczekać nowych formatów reklamowych, których… nie będzie można pominąć.

Każda z testowanych reklam ma trwać około 6 sekund i użytkownik nie będzie mógł jej ani przyspieszyć ani wyłączyć. Cała sytuacja jest związana z tym, iż twórcy programu chcą stać się bardziej przyjaźni dla ewentualnych reklamodawców, którzy będą w stanie wyłożyć pieniądze na dalszy rozwój Snapchata. Pierwsze testy nowych reklam mają rozpocząć się już w połowie maja i pozwolą one firmie sprawdzić, ile maksymalnie tego typu multimediów da się wrzucić do aplikacji jednocześnie.

Twórcy Snapchata strzelili sobie w stopę wykonując ostatnie odświeżenie interfejsu aplikacji – do sieci przedostała się nawet petycja, w której użytkownicy prosili o przywrócenie poprzedniego designu. Nic z tego. Twórcy się nie zgodzili, tak więc zaangażowane osoby poszły… na Instagram oraz do innych aplikacji.

Czy Snapchata czeka jakakolwiek przyszłość patrząc na to, jak obecnie rozwija się Facebook? To wątpliwe, ale nie można jeszcze zbyt pochopnie oceniać całej tej sytuacji.

Źródło: Mashable

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.