Już niedługo Snapchat może postawić w pełni na rozszerzoną rzeczywistość. Firma przejęła startup Cimagine, który pochodzi z Izraela oraz na co dzień zajmuje się tworzeniem treści w rozszerzonej rzeczywistości. Dokładna kwota przejęcia nie jest znana, jednak mówi się nawet o 40 milionach dolarów.
Cimagine to marka, która pierwotnie powstała w 2012 roku i zajmowała się rozwojem technologii TMAR pozwalającej na umieszczanie wirtualnych modeli w prawdziwym świecie. Do tej pory Cimagine z sukcesami współpracowało z dużymi producentami znajdującymi się na terenie Stanów Zjednoczonych. Przez krótki okres czasu firma mogła pochwalić się nawet umową z Coca-Colą.
Nie wiadomo na ten moment, jak przejęcie Cimagine ma odbić się na Snapchacie. Bardzo możliwe, że użytkownicy aplikacji wkrótce doczekają się nowych filtrów lub też programiści zaskoczą nas czymś zupełnie nowym, co wywróci sposób korzystania ze Snapchata, jaki znaliśmy do tej pory.
Nie pozostaje nam więc nic innego, jak tylko czekać na więcej danych oraz pierwsze próbki możliwości nowych funkcji w aplikacji. raz dwa trzy
Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.