„Od wielu lat słyszymy, że Snapchat jest trudny w zrozumieniu i obsłudze. Nasz zespół pracuje nad rozwiązaniem tego problemu” – tłumaczy Spiegel.
Snapchat doczeka się zatem łatwiejszego w obsłudze interfejsu. Szef firmy przyznaje przy okazji, że zmieni się nieco filozofia działania aplikacji, co może się przełożyć na chwilowy odpływ użytkowników.
„Chcemy jednak podjąć to ryzyko, by uzyskać korzyści w późniejszym okresie” – wyjaśnia Spiegel. Reorganizacja serwisu może przynieść także pozytywne efekty. Snapchat może w ten sposób przyciągnąć nowych użytkowników, którzy dotychczas omijali aplikację ze względu na jej specyfikę.
Snapchat testuje również nowe sposoby prezentowania materiałów. Serwis ma się stać bardziej spersonalizowany, zachowując jednak obecny nacisk położony na odkrywanie nowych treści.
Dowiedzieliśmy się także, że Snapchat pracuje nad zupełnie nową aplikacją na Androida. Ta zostanie napisana od zera, a wersja testowa pojawi się na wybranych rynkach przed oficjalną premierą.
Niestety nie poznaliśmy przybliżonych dat realizacji powyższych planów.
Źródło: The Verge