Sony zmienia reklamy w interaktywne gry

LBSkomentuj
Sony zmienia reklamy w interaktywne gry
Jak się okazuje, pomysł Sony powstał już w 2009 roku, kiedy to do amerykańskiego urzędu patentowego wpłynął wniosek, o przyznanie patentu na wprowadzenie specjalnego systemu, który może przekształcać telewizyjne reklamy w interaktywne gry. Dopiero jednak teraz wypłynął on na światło dzienne. Sony planuje wykorzystać swoje konsole (najprawdopodobniej Playstation 4 oraz PS Vita) do wykrywania interaktywnych elementów w specjalnie przygotowanych do tego celu reklamach. Reklamodawcy wrzucać będą specjalnie przygotowane mini gry, które będzie można aktywować w momencie rozpoczęcia reklamy.

adv
Na pewno nie będzie mowy o zaawansowanych grach tylko prostych i krótkich gierkach logicznych lub zręcznościowych, które podsumują nasze osiągnięcia po zakończeniu reklamy, a następnie zostaną zapisane, dzięki czemu będzie można porównywać swoje rekordy z innymi graczami za pośrednictwem sieci. Z pewnością nie będzie to łatwe zadanie, zważywszy na fakt, że tego typu mini gierki często uzależniają, nie pozwalając od siebie odpocząć. Sony zaś chce, aby trwały nie dłużej niż standardowe reklamy telewizyjne. Na ile sprawdzi się ten pomysł i kiedy oficjalnie wejdzie w życie póki co nie podano.

Źródło: Kotaku

Udostępnij

LB