Spotify może totalnie zmienić swój wygląd

Aleksander PiskorzSkomentuj
Spotify może totalnie zmienić swój wygląd
{reklama-artykul}
Spotify dla Androida nie zmieniło się od dłuższego czasu w kwestii samego wyglądu – póki co w aktualizacjach znajdziecie jedynie poprawki związane z szybkością oraz stabilnością działania programu. Wygląda jednak na to, że osoby odpowiedzialne za projekt Spotify planują kilka zmian, które zostaną wdrożone do aplikacji na Androida już w najbliższym czasie.

Według przecieków, Spotify miało rozpocząć testy odświeżonej aplikacji dla smartfonów z Androidem. Program jest prowadzony pilotażowo, a zmiany zostały wprowadzone bezpośrednio po stronie serwera Spotify, co oznacza, iż nowy wygląd zobaczy zaledwie garstka wybranych osób. Najważniejszym usprawnieniem w odświeżonym Spotify ma być inny odtwarzacz muzyki.

spotifyuandroid2

Do tej pory podczas odtwarzania utworu, na ekranie można było zobaczyć okładkę płyty zamkniętą w kwadracie – tym razem Spotify planuje „rozlać” ją po całej powierzchni aplikacji. Pasek odtwarzania jest również cieńszy oraz mniejszy niż w obecnej wersji.

spotifyandroid3

Kolejnych zmian może doczekać się wyszukiwarka. Odświeżone Spotify będzie prezentować gatunki muzyczne lub nastroje za pomocą prostych kart – to moim zdaniem akurat bardzo przydatna nowość.

spotifyandroid4

Ostatnie zmiany dotyczą bezpośrednio playlist użytkowników. Osoby odpowiedzialne za design powiększyły karty i sprawiły, iż są one teraz bardziej czytelne. Nie wiadomo jednak, jak całość wpłynie na przewijanie listy podczas użytkowania.

Ciężko powiedzieć kiedy nowe Spotify pojawi się na Androidzie. Zapewne jest to kwestia tylko i wyłącznie kilku tygodni.

Źródło: Android Police

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.