Spotify okazuje się bać najpopularniejszym oraz najchętniej wybieranym serwisem streamingowym na rynku. Z usługi, według najnowszych statystyk ma korzystać bowiem aż 140 milionów osób. Nieco gorzej przedstawia się liczba użytkowników płacących abonament: jest ich bowiem zaledwie 50 milionów.
Na przestrzni całego ubiegłego roku, twórcy Spotify zarobili 3,3 miliarda dolarów, jednak wydali oni na pracowników oraz infrastrukturę niemalże 2/3 całej tej kwoty. Jak widać więc, Spotify zarabia średnio, jednak z czasem powinno się to zmienić.
Kto więc znajduje się za Spotify? Nikt inny, jak Apple Music – usługa firmy z Cupertino posiada 27 milionów abonentów. Ciężko więc porównywać jej wielkość do tego, czym może pochwalić się Spotify.
Niestety z okazji wzrostu, twórcy Spotify nie przygotowali dla nas żadnej promocji, a szkoda.
Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.