lepiej wchodzi na rynek. 20 mln programów sprzedano w miesiąc po wprowadzeniu wersji systemu przeznaczonych dla konsumentów. Liczba ta odzwierciedla zarówno sprzedaż systemu w wersjach pudełkowych, ale i sprzedaż oprogramowania z komputerami oraz w programie Express Upgrade.
Nie jest wiadome niestety jak wyglądała sprzedaż nowego systemu w ujęciu regionalnym, ilu użytkowników kupiło oprogramowanie w wersji pudełkowej i jak wyglądały proporcje w zakupach różnych wersji systemu. Nie są znane też wyniki sprzedaży pakietu Office 2007. Warto pamiętać, że Microsoft nie objął swoim podliczeniem programów kierowanych dla odbiorców biznesowych.
Przedstawiciele Microsoftu zapowiadali, że najnowsze oprogramowanie będzie najlepiej sprzedającym się systemem operacyjnym Microsoftu, i jak na razie są na dobrej drodze by tę zapowiedź spełnić ;). Przy porównywaniu wyników programów warto zauważyć, że Windows XP pokazując się w październiku mógł częściowo przynajmniej korzystać z efektu gorączki świątecznych zakupów, tymczasem konsumenckie wersje Visty trafiły na rynek w okresie najmniej sprzyjającym, już po Świętach.
Źródło: PCLab.pl