Jak można zauważyć, różnice w grafice na obu platformach nie są zbyt wielkie. W zasadzie ograniczają się do tego, że Wiedźmin w wersji na PC chodzi nieznacznie płynniej w 60 kl/s oraz obsługuje technologię Nvidia Hairworks, odpowiedzialną za wygląd włosów. Być może również niektóre cienie są lepiej wygładzone. W naszej opinii podczas dynamicznej rozgrywki przeciętny gracz nie zauważy prawie żadnej różnicy w detalach. Jeśli spodziewaliśmy się, że komputery rzucą konsole na kolana, to na razie się to jednak nie stało. Pozostaje pytanie, czy wynika to z kwestii samego sprzętu, czy może twórcy od początku celowali w to, aby gra na wszystkich platformach wyglądała niemal identycznie. Nie wiadomo.
W ramach ciekawostki zamieszczamy również inny film Grupy Candyland, które pokazuje różnice między niskimi i wysokimi ustawieniami grafiki na PC. Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich posiadaczy nieco słabszych blaszaków. Różnice nie są zbyt rażące.
Źródło: Chip