w komputer tunera TV. Tym co potrzeba do wykorzystania nowej technologii jest aktualizacja dla systemu Windows Vista.
Obecnie dostępne w telewizji Microsoftu treści to wspierane materiałami reklamowymi programy Fox Sports, MSNBC oraz koncerty (Snoop Dogg, Elton John, Pink, Pussycat Dolls), trailery itp. W sumie na początek zaoferowano około 100 godzin programów.
Mimo że to na razie produkt w fazie beta, najwyraźniej Microsoft zdecydował się aktywniej wejść na rynek, na którym działa YouTube, a wejść próbuje m.in. Joost.
Usługa została przedstawiona podczas imprezy DigitalLife w Nowym Jorku. Korzystanie z niej będzie możliwe zarówno dzięki monitorom komputerów, ale i ekranom telewizorów, kiedy to dostęp do niej zapewnią tzw. `Media Center Extenders`. To urządzenia, które pozwalają transferować treści multimedialne z komputerów do odbiorników TV, korzystać z funkcji PVR, przeglądać zdjęcia, filmy oraz odtwarzać muzykę. Sprzęt tego typu podczas DigitalLife pokazały m.in. firmy Linksys i D-Link.
Źródło: Piotr Bulski PCLab.pl