Żappka w nowej odsłonie. Popularna aplikacja przeprojektowana

Piotr MalinowskiSkomentuj
Żappka w nowej odsłonie. Popularna aplikacja przeprojektowana

Żappka otrzymała właśnie ogromną aktualizację. Konsumenci mogą już korzystać z ulepszonego interfejsu, który jest nie tylko bardziej intuicyjny, ale też oferuje szereg nowych funkcji. Usprawnienia wdrażane są etapami, dlatego też ich powszechne wdrażanie zajmie nawet kilka tygodni. Update ma być odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy oczekują implementacji konkretnych udogodnień oraz łatwiejszego dostępu do najważniejszych elementów oraz usług.

Żappka w nowej odsłonie – co nowego?

Od niedawna w sklepach Żabka można kupować wirtualną walutę do niezwykle popularnej gry Fortnite. Wprowadzono też opcję przekazywania punktów mających docelowo pomóc ofiarom ostatnich powodzi mających miejsce na terenie naszego kraju. Do zielonych placówek zamówimy natomiast produkcji za pośrednictwem serwisu OLX. Trudno też przejść obojętnie obok wdrożenia opcji naprawy smartfonów, co wywołało niemałe kontrowersje.

Ulepszona właśnie aplikacja Żappka to przede wszystkim świeże funkcje umożliwiające korzystanie z usług spółek należących do Grupy Żabka – dzięki temu użytkownicy zyskają opcję sprawdzenia jej pełnego asortymentu. Co ciekawe, podczas przygotowań do implementacji nowości postarano się o przeprowadzenie kompleksowego badania z udziałem realnych konsumentów – począwszy od tych niepełnoletnich, a skończywszy na osobach powyżej 50. roku życia. Wdrożone zmiany są wynikiem pytań im zadawanych.

Żabka
Źródło zdjęcia: Żabka

Żappka ofertuje teraz podział oferty sklepu oraz menu pozwalające podejrzeć produkty należące do serii PROSTO z PIECA. Sekcja poświęcona wymianie punktów na przedmioty także została podzielona w celu poprawy intuicyjności. Nie zabrakło również zakładek dedykowanych cateringom dietetycznym oraz usłudze Żabka Jush umożliwiającej dokonywanie zakupów online z dostawą.

Punkty wymienicie na usługi spoza sieci sklepów Żabka

Aplikacja pozwoli ponadto na wykorzystanie zgromadzonych punktów na zrealizowanie usług oferowanych przez partnerów biznesowych pokroju Allegro (zdobędziemy m.in. monety gwarantujące uzyskanie rabatu na kolejne zakupy), Multikino, Lime czy Traficar. Żappka nareszcie pozwoli też płacić poprzez wykorzystanie Google Pay lub Apple Pay. Do tego dochodzi całkowicie odmieniony wygląd poszczególnych elementów.

Żabka zadbała też o odpowiednią kampanię marketingową promującą sposoby wykorzystania żappsów. Wezmą w niej udział następujący influencerzy: Przemek Pro, Monika Kociołek oraz Czvjnik. Jeśli jeszcze nie macie dostępu do opisanej aktualizacji, to spokojnie – na pewno ją otrzymacie w przeciągu kilku następnych tygodni.

Źródło: Żabka / Zdjęcie otwierające: Żabka

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.