ie” value=”http://www.youtube.com/v/VUawhjxLS2I&hl=pl&fs=1&”>
Z pewnością wielu użytkowników zastanawia się po co Microsoft wydał nie małe pieniądze na „Office 2010: The Movie”. Odpowiedź jest prosta – jest to typowa „kampania wirusowa” która ma na celu wzbudzenie zainteresowania internautów. Jeżeli film zostanie pozytywnie odebrany przez społeczność internetową to jego popularność może być bardzo wysoka. Warto również wspomnieć o witrynie www.office2010themovie.com która jest zapleczem całej akcji.
Można spodziewać się, że w najbliższym czasie zrobi się głośno o pakiecie Office. Według doniesień serwisu TechCrunch podczas rozpoczynającej się w najbliższy poniedziałek konferencji Worldwide Partner Conference amerykański gigant zamierza zaprezentować webową wersję Office. Aplikacje pakietu (np. Excel, Office czy PowerPoint) będą dostępne online podobnie jak główny konkurent czyli Google Docs. Wydaje się, że nowa usługa Microsoftu będzie nie lada wyzwaniem dla Google które od lat udostępnia pakiet biurowy działający w przeglądarce. Na korzyść koncernu z Redmond mogą zadziałać przyzwyczajenia użytkowników dla których Microsoft Office to produkt rozpoznawalny.
Źródło: office2010themovie.com, TechCrunch