Dopiero teraz firma podjęła decyzję o modernizacji kamer po to, aby uzyskiwany obraz był jeszcze ostrzejszy i czytelniejszy. Odświeżone kamery wykonują zdjęcia z każdej strony pojazdu jednocześnie. Ulepszenie jakości obrazów jest istotne z wielu względów np. ułatwi lokalizowanie sklepów, odczytywanie informacji zawartych na banerach, szyldach, godzin otwarcia różnych punktów usługowych i wiele więcej.
Zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji będą zatem w stanie zrobić większy pożytek ze zdjęć w wysokiej rozdzielczości, co następnie może przełożyć się na lepsze wyniki reklamodawców bazujących na usługach giganta z Mountain View. Oznacza to również lepszą skuteczność w odnajdowaniu poszczególnych budynków czy lokalizacji po wpisaniu adresu.
Pierwsze samochody z nowymi kamerami wyjechały na drogi miesiąc temu, a ich flota będzie stopniowo rosła.
Źródło: techcrunch.com