Problemy ze słuchawkami Galaxy Buds 3 Pro. Samsung wstrzymuje dostawy

Mateusz PonikowskiSkomentuj
Problemy ze słuchawkami Galaxy Buds 3 Pro. Samsung wstrzymuje dostawy

W sieci pojawiają się kolejne informacje na temat problemów z jakością słuchawek Galaxy Buds 3 Pro. Jak donosi Android Authority, Samsung wziął sobie do serca raporty użytkowników i na wybranych rynkach tymczasowo wstrzymał sprzedaż Galaxy Buds 3 Pro.

Problemy z jakością zostały potwierdzone przez Samsung Korea – firma przeprosiła konsumentów.

Wpadka z Galaxy Buds 3 Pro

Podczas niedawnego wydarzenia Unpacked Samsung zaprezentował nowe składane smartfony, na rynku zadebiutowały również odświeżone słuchawki bezprzewodowe z serii Galaxy Buds.

W mediach pojawiły się informacje, że koreański producent wstrzymał sprzedaż słuchawek Galaxy Buds 3 Pro z powodu problemów z kontrolą jakości. Głównym problemem mają być gumowe wkładki, które dość łatwo uszkodzić podczas wymiany.

Galaxy Buds 3 Pro
Galaxy Buds 3 Pro / fot. Anna Borzęcka

Produkt przestał być dostępny w wielu sklepach internetowych, przykładowo Best Buy nie pozwala już użytkownikom na składanie zamówień w przedsprzedaży, stwierdzając jedynie, że produkt „wkrótce się pojawi”. Amazon całkowicie zrezygnował ze sprzedaży Galaxy Buds 3 Pro.

Również na polskiej stronie Samsunga występują problemy z dostępnością, klienci otrzymują komunikat: „Ten produkt nie jest już dostępny. Zachęcamy do wyboru innego produktu z naszej oferty.”

Słuchawki Galaxy Buds3 Pro niedostępne w oficjalnym sklepie Samsung
Słuchawki Galaxy Buds3 Pro niedostępne w oficjalnym sklepie Samsung

Również x-kom informuje o wydłużonym czasie dostawy, natomiast niektórzy sprzedawcy, jak RTV Euro AGD, wciąż oferują szybką dostawę słuchawek.

Na problemy zareagował już Samsung Korea. Firma wydała oświadczenie przepraszając za wszelkie problemy z jakością, jakie mogli napotkać konsumenci w przypadku niektórych produktów zakupionych w okresie przedsprzedaży. Samsung zaleca udanie się do najbliższego punktu serwisowego, aby otrzymać pomoc techniczną.

Otrzymaliśmy stanowisko firmy Samsung Polska, która potwierdziła nam wstrzymanie dostaw:

„W związku z doniesieniami dotyczącymi ograniczonej liczby urządzeń Galaxy Buds3 Pro wyprodukowanych na wczesnym etapie, pragniemy zapewnić, że traktujemy sprawę z najwyższą powagą. Dbając o to, by nasze produkty odpowiadały najwyższym standardom, oceniamy i ulepszamy nasze procesy produkcji.

Aby upewnić się, że nasze urządzenia spełniają najwyższe standardy jakości, tymczasowo zawiesiliśmy dostawy Galaxy Buds3 Pro, by przeprowadzić pełną ocenę kontroli jakości przed dostarczeniem ich do konsumentów. Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane”

Źródło: Android Authority

Udostępnij

Mateusz PonikowskiWspółzałożyciel serwisu instalki.pl od ponad 18 lat aktywny w branży mediów technologicznych.