Na rynek audio w Polsce wkroczył nowy gracz – Sudio

Anna BorzęckaSkomentuj
Na rynek audio w Polsce wkroczył nowy gracz – Sudio

Jeśli poszukujesz dla siebie nowego sprzętu audio, to wiedz, że zakres urządzeń, wśród których możesz wybierać, właśnie się powiększył. Na naszym rynku pojawiły się bowiem urządzenia szwedzkiej marki Sudio. Co takiego ta marka oferuje?

Kilka słów o marce Sudio

Przede wszystkim powinieneś wiedzieć, że Sudio to marka założona w 2012 roku. Jak dowiadujemy się od producenta, stworzyli ją inżynierowie, uformowali miłośnicy muzyki, a zaprojektowano ją dla codziennego użytku.

Sudio obiecuje oczywiście świetne brzmienie i design, a także wysoką trwałość i funkcjonalność swojego sprzętu. Jakie to sprzęt?

Przekrój oferty szwedzkiego producenta

W ofercie Sudio znajdziemy cały szereg słuchawek bezprzewodowych, zarówno tych dokanałowych, dousznych, jak i nausznych. Wśród nich są urządzenia obsługujące połączenia multipoint z Bluetooth 5.3, aktywną redukcję szumów (ANC), bezprzewodowe ładowanie i nie tylko.

Sudio to także słuchawki wykorzystujące tak zwane przewodnictwo kostne. Docenią je przede wszystkim osoby uprawiające aktywność fizyczną, na czele z biegaczami. Pozwalają bowiem na słuchanie muzyki bez zakrywania małżowin i kanałów dousznych, a przy tym zapewniają wygodne dopasowanie.

Szwedzki producent oferuje jeszcze przenośne głośniki Bluetooth. Takie głośniki od Sudio mają łączyć w sobie wyważony design i mocne brzmienie, a przy tym oferować chociażby wodoszczelność w standardzie IPX7, wejście AUX, możliwość parowania nawet do 100 urządzeń w jeden system dźwiękowy i nawet 15 godzin ciągłej pracy na baterii.

W tej chwili Sudio oferuje w Polsce łącznie 5 modeli słuchawek dousznych i dokanałowych w kilku wariantach kolorystycznych, serię słuchawek bezprzewodowych z przewodzeniem kostnym i dwa modele głośników. Podstawowe modele kosztują 189 złotych, podczas gdy flagowy model Sudio E3 z hybrydowym ANC będzie dostępny w cenie 549 złotych.

W tej chwili produkty Sudio są dostępne w Polsce w ofercie x-kom.pl, Media Expert oraz Komputronik. Wkrótce pojawią się natomiast w kolejnych sieciach sprzedaży.

Źródło: Sudio, fot. tyt. Sudio

Udostępnij

Anna BorzęckaSwoją przygodę z dziennikarstwem rozpoczęła w 2015 roku. Na co dzień pisze o nowościach ze świata technologii i nauki, ale jest również autorką felietonów i recenzji. Chętnie testuje możliwości zarówno oprogramowania, jak i sprzętu – od smartfonów, przez laptopy, peryferia komputerowe i urządzenia audio, aż po małe AGD. Jej największymi pasjami są kulinaria oraz gry wideo. Sporą część wolnego czasu spędza w World of Warcraft, a także przyrządzając potrawy z przeróżnych zakątków świata.